Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2015. január 16.

Új divatmárka a piacon - Elindult a Nord7

Új márka, magyar designer, nemzetközi környezet: a napokban jelentette be indulását a hazai piacon a Nord7 – egy új, trendi, a svéd minimalizmus és letisztultság által inspirált divatmárka, amelyet a fiatal tehetség, Montero Antonia, magyar-uruguayi származású tervező jegyez. A márka az új trendeket kereső, fiatal generáció számára kínál hordható, jól kombinálható darabokat. Első munkái azért is egyedülállóak, hiszen ő az egyik első hazai tervező, aki kizárólag pulóver-kollekciót dobott piacra - ez a Line, amely már elérhető a márka webshopján.

Magyar, svéd és uruguayi – a legújabb designer-márka megálmodói között mindhárom nemzet képviselteti magát. A napokban startolt a magyar piacon a Nord7 - egy új, trendi, a svéd minimalizmus és letisztultság által inspirált divatmárka, amelynek kitalálója a fiatal divattervező, Montero Antonia, aki jelenleg a KREA Művészeti Iskola végzős hallgatója. A Nord7 csapata jelenleg háromfős: Antonián kívül Philip Birgersson, svéd származású marketing&sales szakember és Jakab-Sas Gabriella, PR-kommunikációs szakember segíti a tervező munkáját. A márka egy pulóver-kollekcióval indította az évet: a Line nevet viselő darabok már elérhetőek a vásárlók számára a Nord7 webshopján.

A márka ötlete 2014-ben született meg, amikor Antonia több alkalommal is ellátogatott Svédországba.

 „A párom, Philip volt az, aki először mutatta meg nekem Svédország szépségeit – ő egyébként a brand marketing és sales menedzsere is. Ekkor született meg a fejemben a márka ötlete. Annyira lenyűgözött az ország és kultúrája, hogy azóta többször is visszautaztam már inspirációért a terveimhez. A márka első pulóver-kollekciójának a Line-nak fő jellemzője a letisztultság és a finom részletek megjelenése, fekete-fehér és pasztellszínekben. A pulóverek anyaga háromfalas, vastag pamut, amely praktikus viselet a téli hidegben”- árulta el a tervező.

A Line pulóver-kollekcióval, Antonia célja az volt, hogy sportos anyagból, mindennap hordható, jól kombinálható darabokat kreáljon. A márka állandó inspirációja a svéd stílus: a svéd otthonok enteriőrje, a svéd fashion street, valamint a svéd minimalizmus. A kollekció 3 különböző blokkból tevődik össze: a ruhák között megtalálható a kislányos, nőiesen színes, a laza, sportos, valamint a street fashion irányzat is. A pulóver-kollekciót és a brandet a geometrikus, fiatalos, színes, sportosan elegáns, játékos, letisztult, friss stílus jellemzi.

A márkanévben szereplő ‘Nord’ szócska, az északi országokban jellemző divatirányzatokra, stílusra utal, míg a 7-es szám a tervező szerencseszáma. A márka létrehozásával, a divattervező célja az volt, hogy azoknak a fiataloknak kínáljon jó minőségű, elérhető árú designer-darabokat, akik követik a divatot és érdeklődnek a legújabb nemzetközi trendek iránt. A ruhák jelenleg kizárólag a márka webshopján érhetőek el. A Nord7 minden egyes terméke kézzel készült, egyedi darab. A ruhák a világ bármely pontjáról megrendelhetőek, Európától kezdve, az Egyesült Államokig. A webshopon kívül, a márka a legnagyobb közösségi oldalakon is jelen van: a Pinterest-en, a Facebookon, az Instagramon, és a Polyvore-n is megtalálható.

Antonia azt is elmondta: kollekcióit a mai modern nő igényeire szabva álmodja meg:

„A Nord7 ruhái annak a kalandvágyó, fiatal nőnek készülnek, aki szeret képben lenni a legújabb trendekkel és érdeklődik a zene, a social media és az új technológiák iránt. Akár gimibe vagy egyetemre jár, akár dolgozik, rohanó, dinamikus életet él. Éppen ezért jól kombinálható, gyorsan felkapható ruhadarabokra van szüksége. A kozmopolita életstílust kedveli, figyeli a nemzetközi trendeket és érdeklődik a különféle kultúrák iránt” – tette hozzá a designer.

A tervezőről:

A márka tervezője, Montero Antonia 2002 óta él Magyarországon, ahová Uruguay-ból érkezett. 2010-ben diplomázott a Budapesti Gazdasági Főiskola kommunikáció és médiatudomány szakán. Ezután, a KREA Kortárs Művészeti Iskola divattervező szakán folytatta tanulmányait, ahol 2015-ben végez (tanárai között volt többek között, Anda Emília, a USE tervezői, Godena-Juhász Attila és Tóth András, valamint Mojzes Dóra is). Antoniát gyermekkora óta érdekelte a tervezés, a szabás-varrás, mindig is rajongott a divatért. Régóta vonzották a különböző kultúrák, tájak. Gyakornoki idejét az Aimée műhelyében töltötte. Ruhái és tervei többször szerepeltek az évente megrendezett Marie Claire Fashion Show-n, középdöntősek voltak a Gombold újra! divatshow-n, valamint a KREA rendszeresen megrendezett kiállításain is láthatta őket a nagyérdemű. A Nord7 márka ötlete 2014-ben születetett meg, miután Antonia többször járt Svédországban. Saját bevallása szerint, divattervezőként, munkáit a sportos és a kifinomult stílus egyvelege jellemzi. 3 nyelven beszél (angolul, magyarul és spanyolul), és a kozmopolita életstílus híve. Ezt az érzést, stílust szeretné megjeleníteni és átadni a munkáján keresztül vásárlóinak is.

FashionTime

Fotók: Nord7

 


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Győzd le a narancsbőrt a For...

Igen, győzd le a narancsbőrt otthon, kényelmesen, éhezés nélkül!»»

A legtrendibb társkereső: Jin...

Hazai fejlesztés tör a Tinder babérjaira»»

Rúzsa Magdi: "Szerelem volt e...

Egy díva mezítláb is díva»»

A 2015-ös ELLE Fashion Show-n...

Az Elle ismét meghívta Magyarországra a legígéretesebb francia divattervezőket, hogy április közepén hazai dizájnere...»»

Szigorú élek és játékos anyag...

Új kapszulakollekció és egzotikus faékszerek Alma Abonyitól»»

Nemzetközi siker a PRIESTON-n...

Osztrák pályázat döntőjén a magyar brand!

»»