Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2014. május 5.

A luxus boldogít (?)

Jóllét-érzésünkön javít, ha van prémium márkás cuccunk.

Az Applied Research in Quality of Life magazin tanulmánya szerint az emberek általánosságban boldogabbaká válnak, amikor minőségibb dolgok megvásárlását engedhetik meg maguknak. Az elit termékek használata azonban kevés az elégedettséghez; birtoklásukra is szükség van ahhoz, hogy jól érezzük magunkat.

A kutatók 307 alanyt kértek fel termékek értékelésére, azonban a vizsgálat valódi célja az ő hozzáállásuk megfigyelése volt. Néhányuknak közülük csupán használni engedték a luxustermékeket – írhattak exkluzív tollal, vagy éppen magas minőségű csokoládét fogyaszthattak. A többiek haza is vihették a luxuscikkeket. Az eredmények azt mutatták, hogy luxusmárkákra költött, rendszeres kiadások, változatos termékek vásárlásával, úgy mint kiegészítők, ruházati cikkek, utazás, pozitívan befolyásolják az illető elégedettségét az élettel (Satisfaction With Life, SWL). Emellett a kutatás beigazolta azt is, hogy azok a termékek, amiket csak kölcsönzünk, de nem a mieink, rontanak a jóllét-érzésünkön.

 Mi azért boldogan kölcsönkérjük a barátnőinktől egymás márkás cuccait, Ti is szoktatok így csereberélni a lányokkal?

Fotó: mi9.com


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567

2006 - vásárlási szokások

2006-ban kevesebb ruhát és több kiegészítőt vásároltunk?»»

Francia kontra olasz

Milánó a 2. helyen A GfK Csoport és a WSJ 2007-es nyári kutatásából fény derült arra, hogy a válaszadók többség...»»