Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2014. november 27.

Milyen legyen egy pláza? Rendelkezzen egyedi karakterrel!

Az átlagtól eltérő karakterrel rendelkező bevásárlóközpontok jelenthetik a kitörési lehetőséget a 2010 óta stagnáló budapesti bevásárlóközpont piacon – derül ki az AsiaCenter megbízásából készített elemzésből. A vásárlók számára a legfontosabb tényezők egy bevásárlóközpont választásánál az ár, a tisztaság, a kényelem és a parkolási lehetőségek, de egyre nyitottabbak azokra az üzletközpontokra, melyek profilja eltér a megszokottól.

A magyar kiskereskedelmi központok piaca az elmúlt pár évtizedben jelentős változáson esett át. Míg a bevásárlóközpontok első hulláma inkább a külvárost érintette, addig az urbanizációs folyamatok hatására a második hullámban a belvárosban épültek fel a legnagyobb plázák és kiskereskedelmi központok. A gazdasági válságból kilábalva érdemes újra megnézni, hogyan változott a budapesti üzletközpontok piaca.

Az AsiaCenter megbízásából az App2date által végzett 2014-es elemzés alapján a gazdasági válság kiskereskedelemre gyakorolt hatása miatt 2011-ben csupán hét, 2012 és 2013-ban tíz, míg idén eddig csupán két nagyobb kiskereskedelmi cég nyitotta meg újabb üzletét a fővárosban. Az elemzésből kiderül, hogy a válságban még fél lábbal benne levő bevásárlóközpontok piacán a rést az olyan, különböző profillal rendelkező kiskereskedelmi központok jelenthetik, mint például az AsiaCenter.

„Fontosnak tartjuk, hogy erősítsük a távol-keleti vonalat, és a pozitív visszajelzések azt igazolják, hogy a vásárlók is örülnek egy ilyen profillal működő kereskedelmi központnak.” – mondta el Rudolf Riedl, az AsiaCenter ügyvezető igazgatója.

Az App2date felmérése szerint az elmúlt évek vásárlói attitűdjét tekintve három kategóriába sorolhatóak az AsiaCentert látogató vásárlók. Egyrészt a „racionális” vásárlói csoport keresi fel a központot, akinél fontos az ár/érték arány, és hogy jó minőségű termékeket vegyenek, másrészt azok a vásárlók, akiknek számít a jó ajánlat egy-egy termék megvételekor, harmadrészt azok, akiknél a kényelmi szempontok a legfontosabbak: hogy minél gyorsabban és egyszerűbben végezhessenek a bevásárlással. Ugyanakkor az AsiaCenter közel 1500 fő részvételével készült belső vásárlói felméréséből az is világosan látszik, hogy a vevők sokkal nyitottabbak a más kultúrából származó, keleti divattermékekre, mint évekkel ezelőtt.

 A kereskedelmi központ felmérése alapján az AsiaCentert a magas ár/érték arány, az állandó széles választék, a kulturált környezet és a biztos tudat miatt választják a látogatók, hogy mindenképp megkapják, amiért érkeztek. Rudolf Riedl hozzátette: „Az AsiaCenter a növekvő vásárlói igények kielégítésének érdekében amellett, hogy állandó kínálatát igyekszik folyamatosan bővíteni, az elmúlt 5 évben újabb és újabb termékkategóriákat és szolgáltatásokat tett elérhetővé vásárlói számára.”

Fotó: Wallpaperside.com

 


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

A nők elégedettsége arányos a...

Minden második nő elégedetlen a hajával. Az elégedettség arányos például a hajhosszal.»»

Jessica Alba cuccait akarom!

A hidegebb hónapokra pasztellszínekkel, kötött holmikkal, bokacsizmával készülünk»»

Minőségre és egyediségre váru...

Fashion Index kutatás eredmények a tavaszi gardróbfrissítés kapcsán»»

A luxus boldogít (?)

Jóllét-érzésünkön javít, ha van prémium márkás cuccunk.»»

A hölgyek az aktívabb hitelká...

Többet vásárolnak hitelkártyával a nők, mint a férfiak»»

Kényelmes karácsonyt kínálnak...

A fa alatt továbbra is a tablet, az okostelefon és a lapostévé a kedvenc ajándékok.»»