Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2012. június 10.

91

Átlagosan ennyiszer jut eszünkbe a divat naponta!

És ha rögtön elkezdenél tiltakozni, hogy márpedig Rád nem vonatkozik ez a statisztika, gondold csak át: hányszor vásárolsz, hányszor ábrándozol a shoppingolásról, hányszor ellenőrzöd a környezetedben lévők outfitjét...

Bizony, beleszámít az összes szembejövő nő, akiket munkába menet megfigyelsz, a kolleganőid ruhái, amiket tárgyalás közben sem tudsz figyelmen kívül hagyni, az étteremben és a kávézóban ücsörgő személyek, akiket tudat alatt is végigmérsz, az edzőteremben a stílusos sportszerekben izzadó lányokra vetett irigykedő pillantásaid, stb. Ha ez nem lenne elég, gondolj bele, hogy napi hány alkalommal jut eszedbe valamilyen ruha vagy gondolsz egy-egy kiegészítődre? Ugye-ugye? Így már nem is hangzik túlzásnak ez a szám!

1000 brit, 18-25 év közötti nőt kérdeztek meg a very.co.uk-tól arról, hányszor fordul meg a fejükben valamilyen divattal kapcsolatos gondolat naponta. A kutatás eredményeképpen jött ki a 91-es szám, valamint az, hogy e lányok 38 százalékának gondolatai ilyenkor a ruhák körül forognak.

„Ha logikusan nézzük, érthető a kapott eredmény. Összehasonlítva a 15-20 évvel ezelőtti korszakkal, napjainkra a divat annyira bevéste magát a kultúránkba, hogy mindenhol körülvesz minket és már ritkán van csak szemtávolságunkon kívül” - mondta Mark Heyes divatszakértő, aki szerint ezek a számok korántsem meglepőek, hiszen a divat mindenhol ott van.

A fentiek tükrében talán mégsem olyan vészesen nagy ez a szám. Ám, ha azt nézzük, hogy a nők egy nap átlagosan tízszer gondolnak a szexre... Ezzel az adattal összehasonlítva viszont mégiscsak sok a 91, nem?

Doroszlai Beáta

Fotók: lookbook.nu


Filmszalagra vett divat

A divat videók egyre nagyobb teret hódítanak maguknak. Te ismered már a legjobbakat?»»

VAN GRAAF 2014/2015 ősz-tél

Vonalvezetési forradalom a hidegebb hónapok ruháival!»»

Jósolás és Je Suis Belle

Egyéni sorselemzés a Higgs Mező Galériában márka kreatív koncepciójában»»

Dizájnos autók a myOpellel

Neves magyar tervezőkkel és német autómárka együttműködése»»

FashionTime on Facebook
123456»

A luxus boldogít (?)

Jóllét-érzésünkön javít, ha van prémium márkás cuccunk.»»

A hölgyek az aktívabb hitelká...

Többet vásárolnak hitelkártyával a nők, mint a férfiak»»

Kényelmes karácsonyt kínálnak...

A fa alatt továbbra is a tablet, az okostelefon és a lapostévé a kedvenc ajándékok.»»

Farmert mindenhova

Fazon, alakformáló hatás, minőség és kényelem a fő szempontok farmervásárláskor

»»

Foltok a ruhán

Tudtad, hogy minden tizedik nő szenved az izzadástól?»»

Lánykérés - már látott gyűrűv...

Egyre többen együtt választanak eljegyzési gyűrűt a menyasszonnyal a vőlegények!»»