Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2011. április 22.

Tom Ford: új illat, újabb meghökkentő kampány

A híres divattervező-producer bemutatta legújabb érzéki kampányát, ismét a "jó ízlés" határait feszegetve.

Tom Ford nem végez fél munkát, a maximumra törekszik bármi legyen is az. Legyen szó szemüvegekről, ruhákról vagy jelen esetben egy új illat bemutatásáról, a reklámkampányok (akárcsak a Tom Ford márkajelzést viselő termékek) mindig különc, egyedi és provokatív formát öltenek. Legújabb, unisex parfümjének kampányában, mely a Neroli Portofino nevet viseli, Mariana Braga & Max Motta forró pillanatait kapta lencsevégre.

A két modell Vénusz és Apolló könnyed játékát mutatja be, természetesen anyaszült meztelenül. A kampány minden bizonnyal sokkolni fogja közönséget, de így volt ez a múltban és lesz a továbbiakban is.

Az illatban egyesülnek a neroli, bergamot, citrus, ámbra és a gyógynövények „határozott és pezsgő tulajdonságai”. A kollekció tusfürdőt, testradírt, fürdő szappant, hidratáló krémet és olajat tartalmaz.

Nem is kell sokat várni, már május 1-jén az üzletek polcaira kerülnek a legújabb illatszerek, viszont mélyen a zsebükbe kell nyúlni azoknak, akik meg szeretnénk vásárolni minden egyes darabját. Előzetes információk szerint a 250ml-es üveg 750, a szappanért pedig 50 dollárt kell majd fizetni.

Jaksa Edit

Forrás, fotók: sassisamblog.com,

mimifroufrou.com,

stylebrity.co.uk,

juicy.mashkulture.net,

limitemagazine.com


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Extra DJ settel indul a night...

Nightshopping, vagyis buli és vásárlás egyszerre»»

Nosztalgia FIBULA-módra

FIBULA 2015 SS»»

A leggings, amely nem mindig ...

Nushi - a szupermenő magyar dizájner leggings»»

DORA ABODI a londoni divathét...

Az immáron nemzetközileg is jegyzett DORA ABODI luxus pret-a-porter márka ismételten meghívást kapott a London Fashi...»»