Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum
Kétszer annyi élményt ajándékozunk A nők elégedettsége arányos a hajuk hosszával


Idén akár duplájára nőhet a kereslet az élményajándékok iránt»»
Minden második nő elégedetlen a hajával. Az elégedettség arányos például a hajhosszal.»»
Milyen legyen egy pláza? Rendelkezzen egyedi karakterrel! Jessica Alba cuccait akarom!
A legfontosabb tényezők egy bevásárlóközpont választásánál: az ár, a tisztaság, a kényelem és a parkolási lehetőségek.»»
A hidegebb hónapokra pasztellszínekkel, kötött holmikkal, bokacsizmával készülünk»»
Minőségre és egyediségre várunk A luxus boldogít (?)
Fashion Index kutatás eredmények a tavaszi gardróbfrissítés kapcsán»»
Jóllét-érzésünkön javít, ha van prémium márkás cuccunk.»»
A hölgyek az aktívabb hitelkártyások Kényelmes karácsonyt kínálnak a webáruházak
Többet vásárolnak hitelkártyával a nők, mint a férfiak»»
A fa alatt továbbra is a tablet, az okostelefon és a lapostévé a kedvenc ajándékok.»»
Farmert mindenhova Foltok a ruhán
Fazon, alakformáló hatás, minőség és kényelem a fő szempontok farmervásárláskor



»»
Tudtad, hogy minden tizedik nő szenved az izzadástól?»»
Lánykérés - már látott gyűrűvel Egy rúzs, 293 vonal!
Egyre többen együtt választanak eljegyzési gyűrűt a menyasszonnyal a vőlegények!»»
Kiszámolták, hány használatra elegendő egy rúzs!»»

1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Idő- és feladatbeosztás

Tízből csak három magyar nő edzi a testét heti rendszerességgel.»»

Keleti áru vs. luxus termékek

Magyarország ruházati piaca jó ideje már kétpólusú.»»

Kisebb ár, több ruha

A GfK Hungária szeptemberi ConsumerScope felmérése Kimutatták, hogy 2008 első félévében a magyar háztartások t...»»

FashionScope felmérés

A magyar háztartások 2007-ben összesen 232,1 millió darab ruházati terméket vásároltak. »»

A magyarok véleménye koruk és...

Korkép A magyar nők 57%-a gondolja úgy, hogy korának megfelelően néz ki. Ezt a GfK Roper Jelentés állítja, amel...»»

Már megint a vásárlás...

Többet vásárolunk, mint amennyit megengedhetünk magunknak? »»